tisdag 15 maj 2012

Tisdag

Idag blev det ganska tidig uppstigning i och med att syster skulle på möte med arbetskraftsbyrån (eftersom hon hoppade av gymnasiet och sökte till nya skolor nu, måste hon på möte dit...) så jag lekte chaufför. En ny bläckpenna fick komma med hem och kotipizza blev vår lunch (dessutom betald av pappa eftersom pappa och några av de andra från ÖT:s annonsavdelning kom dit på samma gång ;))

Igår kväll beställde vi efter ett 50 mm objektiv, ett objektivlock och en kamerarem (golla) från cyberphoto. Så förhoppningsvis får vi hämta ut ett paket typ nästa vecka! (fast eftersom cyberphoto dissar itella så måste vi hämta det från Jeppis...)

Kärlekslås från gångbron i Åbo

Imorgon måste jag komma ihåg att svänga in via frissan när jag är chaufför åt fammo (mitt hår är såå långt!) och så ska jag packa det lilla som ska med till Åbo, på kvällen blir det inspirationsträff med de andra rippiledarna. Och på torsdag brummar vi ner mot Åbo!

Första "Hunger Games" är utläst och de två andra ligger nerpackade i en låda i Åbo. Tills dess får jag klara mig med HP7 (ännu en gång ;)) och "Bläckhjärta" =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...