torsdag 10 maj 2012

Sommarlov!

Nu räknar jag att jag har sommarlov! Det enda som återstår är en hemtent som ska göras inom maj. Filosofitenten var godkänd och kursboken är återlämnad till bibban.
Min nya väska
Jag firade med att först äta en sista lunch med TF-folk på Gado och sen packa ner typ alla mina kläder och böcker och filmer och sen gick jag ut på stan ett varv.
Solglasögonen glömdes förstås hemma på skrivbordet och jag orkade inte vända om, så jag fick klara mig utan. Solen värmde och jag fick varmt.
Mitt flyttaktiga (?) rum
Orsaken till att jag for in till stan var att jag behövde införskaffa mera bestick och morsdagspresent. Hem kom jag med bestick, de två sista böckerna i Hunger Games-triologin, ett morsdagskort och en ny väska. Morgondagen ska tillbringas i mataffären (endera Kuppis citymarket, jag behöver nya tygskor därifrån eller Supermarket...) för att ladda frysen med mat tills vi åker ner med bilen.

Nu ska jag packa rinkkan och tygpåsarna med saker och traska över till Domus ett varv!


1 kommentar:

  1. Åh, så snygg väska! :D Exakt en sån skulle jag också vilja ha. Varifrån kommer den?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!