fredag 11 maj 2012

Molnig fredag

Imorse hatade min dator fortfarande facebook och dessutom så slapp jag inte in på x3m:s sida så jag fick inte lyssna på Succémorgon. Lite senare fick jag reda på att det hade blivit överbelastning så man slapp inte in.
Så imorse morrade jag på mig själv över att jag flyttade radion till Domus.
Men lite senare på förmiddagen började fb funka igen!

Men jag kunde kolla fb via telefonen så jag fick läst meddelandet som André skickat med förfrågan om jag kunde fixa Studmiss nya halarmärke, så det satt jag och klurade på istället på förmiddagen. Först lite google inspiration och sen tog jag fram penna och papper och började skissa för att sedan skanna in mina funderingar i datorn. Först hade jag nog ritat direkt i photoshop, men det blev inte till nåt och dessutom är det enklare med penna och papper. Jag måste passa på nu så länge jag har skanner ;)

På eftermiddagen for jag in till stan och handlade och höll på att dö av värmeslag typ. Det var varmt och "kvämot" (kvamigt på högsvenska?) och en massa folk som var i vägen.

När jag kom hem så fortsatte jag med mitt bombnedslag och plockade om en av flyttlådorna. Och limmade mina Hummelskor (igen).

Nu ska fundera på vad annat jag kan flytta över till Domus och ta ett varv dit igen (och hämta min vattenflaska som är där...) och sen försöka reda upp kaoset som finns i mitt rum och packa ner saker som jag tar hem till Purmo imorgon! (wohoo, min sista tågresa detta läsår!!)


(btw, min flickr är uppdaterad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!