onsdag 30 maj 2012

Eko

Och det ekar lite smått här tycker jag... Ett långt inlägg med var jag har hunnit med under min tystnad är påväg, typ till helgen gissar jag att jag fixar det.
Orsaken är att jag blev sjuk i helgen och började med halsont och så fick jag feber i förrgår och blev snuvig och så fick jag feber igen igår. Idag är jag snuvig och har början till hosta.
Dessutom har jag min hemtent/uppsats i KH som ska inlämnas imorgon och jag har (minst) 600 ord kvar att skriva.
Och så påbörjade jag och mamma projektet att fixa om systers gamla rum till data/pyssel/sy-rum så vi har flyttat, dammsugat och kopplat sladdar till datorn hela dagen.

...Och fast vi fixade om det trådlösa nätet hatar det fortfarande min dator upptäcker jag nu... Vi behöver helt klart en till trådlös låda hit...

Nuu: kyrkohistoria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!