tisdag 17 april 2012

Tisdag

Idag började vi den tidiga tiden halv nio med latin och eftersom det var sista föreläsningen före sluttenten (hjälp!) så gick vi bara igenom en text och sen slutade vi tidigare. Vi traskade iväg till huvudbibban för att jag skulle kopiera gårdagens anteckningar från filosofin och sen bar det av hemåt.

Efter att jag kom hem har jag hunnit blöda näsblod (som vanligt efter att jag varit förkyld...) och fundera på min frisyr inför fredagens vårfest. Så nu sitter jag med lockigt hår. Jag ska pröva den på torsdag ännu, fast jag tycker att vädret ska ändra sig lite med tanke på att foreca lovar vääldigt mycket regn under hela fredagen...
Jag hade planerat att pröva frisyren på torsdag, men Marina och jag satt på fejjan och funderade över frisyr (ci har båda kort hår) och klänningarna =)

Imorgon påbörjar jag en ny KH-kurs: "Sex, drugs & rock n´roll: Syndbegreppet från Luther till Madonna", men i och med att vi har tent på torsdag under den tid som det är föreläsning så måste vi kolla om vi kan göra något kompletterande (det är bara en kurs med tre föreläsningar...).

Nu är det dags att fixa mat (och se resten av "Angel"-avsnittet jag håller på med) och sen måste jag plugga latin resten av dagen!

Och eftersom vår föreläsare satte på en låt av Brian McFadden (Real to me) igår på filosofin eftersom vi talade om verklighet, så kom jag in i en sån period nu =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!