söndag 1 april 2012

Första april

Hej!

Bloggen har legat tyst om man inte räknar med mina tidsinställda inlägg (igår och idag) denna helg. Orsaken är att jag igår fick fint besök av Stina! Så igår på eftermiddagen var vi ute och gick längs ån, gångbron hade fått en gul dräkt i form av narcisser så de stannade vi och fotade (och de bilderna ligger i kameran ännu) och på kvällen introducerade jag Stina för sims 3 eftersom hon bara har sims 2 =D

Idag chillade vi på förmiddagen och halv tolv var vi på Eriksgatan och skuttade upp till Linn och Sebbens lägenhet. Där bjöds det på kaffe och bullar med många diskussioner mellan himmel och jord. Mitt i allt var klockan närmare fem och vi tackade för oss eftersom Stina skulle vidare till Pargas och hälsa på sin syster.
Så det har varit en väldigt rolig och trevlig helg med goda vänner och inget skolarbete!

Och nu är jag bara två föreläsningar från påsklov och Purmo en vecka! ♥

Vädret har ett roligt (eller så inte) första aprilskämt idag, det SNÖAR så mycket att taken är vita!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!