onsdag 18 april 2012

Plugg

Det blev lite ändrade planer idag.
Igår fick vi mejl om att kursen som började idag har blivit inställd eftersom vår föreläsare har blivit sjuk. Men den kommer med i undervisningsprogrammet nästa år i alla fall =)
Så idag har jag istället suttit och försökt lära mig latin. Fast det skulle jag ju nog ändå ha gjort...

Men det här vädret är knäppt. Igår kväll när jag skulle gå och sova så snöade det på utsidan och jag blev ganska förvånad i och med att det är mitten av april... Så dagens väder har varit omväxlande som bara vad. På förmiddagen var det endera mulet eller så snöade det om vart annat. Nu är det relativt bra väder, men åtminstone när jag gick och handlade blåste det vääldigt kallt...

Nu har jag haft kaffepaus, så nu måste jag återgå till den latinska grammatiken och de latinska teologiska texterna...

1 kommentar:

  1. He e så irriterand me vädri, jag tycker nästan att he e sämber väder jär i Linkkan nu än he var i februari :O Igår bara hagla o snöga e massa tå ja sko ped ti skola o skitkallt o uäk, int alls som i februari :( haha :D
    / Santtu

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!