måndag 26 mars 2012

Måndag

Idag har jag endast haft filosofiföreläsning mellan 13-15, vår föreläsare satte på en födelsedagssång eftersom Linda fyller hela 20 år idag (GRATTIS!!) och vi blev förvirrade av rationalism och empirism och hela faderullan och visste inte vad vi skulle tro efteråt (typ).
I mysrummet var sången "trololo" tema och speciellt Sarumans version =D


(Och om nu någon har missat vad "trololo" är så bifogar jag en länk till originalet med den glada sångaren)

förmiddagen plockade jag ihop mina ofastsydda halarmärken och sygrejs eftersom TSF ordnar "sy halarmärken"-kväll imorgon och jag säkert skulle ha glömt nåt (typ halaren xD) om jag skulle göra det efter skolan imorgon. Även lite småstädning hann jag med innan det blev skoldags.

Nu måste jag göra latinläxan och skriva etikreferat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...