måndag 19 mars 2012

Måndag med sol och regn

Idag var det såå skönt! Jag invigde vårskosäsongen med mina blåa Hummel-skor. Först var det mulet, men senare kom solen fram. Men för en stund sedan snöade det och nu regnar det.

Jag började skolan först klockan ett och hade filosfiföreläsning. Efter den for jag och Sabina för att handla. När jag kom hem blev det kaffe och friends och efter det försökte jag fixa latinläxan (det gick inte så bra).
Ikväll tror jag faktiskt att jag ska spela lite sims!
Domkyrkoparken ser ut såhär idag

Vårskor, vinterjacka och mössa
(bilderna är tagna med telefonen, därav den kassa kvaliteten)

1 kommentar:

  1. Härligt med lite vårväder! :D

    sv: Wohoo, ännu en trevlig människa att följa! :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...