lördag 24 mars 2012

IIIIHH!!

Jag är så otroligt glad för tillfället! (vilket kanske märks i rubriken)!

För när jag loggade in på twitter för att tweeta om innehållet i mitt föregående blogginlägg upptäckte jag att de som har sajten Twilightsweden lagt upp en länk till trailern av "the Host" av Stephenie Meyer. Och jag blev helt överlycklig!!
Boken är helt underbar, första gången tyckte jag att början var lite tråkig (men jag läste den på svenska, engelskan är såå mycket bättre) men när jag läste vidare blev jag fast direkt!



JAAAA! Nu är det bara ett år kvar!!

1 kommentar:

  1. Jag läste The Host när den nyss kommit ut, men gillade den inte alls. Tror inte att jag ens läste klart den :P Jag kanske borde ge den en ny chans innan filmen kommer ut?

    sv: Det kanske vore dags jo! ;) Och oj, har de inte ens fått sina halare förrän nu? Så knasigt. Vi beställde våra redan första dagen i skolan, så vi fick dem rätt tidigt i höstas. Inte för att jag använt den mycket mer än typ fyra gånger ändå.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!