måndag 19 mars 2012

Från 99 till 11

Efter ett par månader av att mitt lagerutrymme i mitt picasawebbalbum (dit alla bloggbilder sparas) legat på 99% har jag tagit mig tid att rensa. Vilket betyder att måååånga bilder har försvunnit från bloggen. Eftersom jag har haft många bilder från systemkameran (och efter att jag fick den nya kompakten) har de tagit upp så mycket plats då de ligger på 6-8 mb oredigerade.
Men! Nu ligger det använda utrymmet på ynka 11,43%, en klar förbättring, fast många bilder har försvunnit. Alla ligger nog i princip på den externa hårddisken, men det är ganska mycket jobb att börja fixa tillbaka allihopa, så jag får se hur jag gör =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Kultursommar

Sådär några månader senare uppväcktes bloggen från sin vila. Har mången gång tänkt blogga men det har inte blivit av. Mycket har hänt och ha...