lördag 31 mars 2012

Fotolista

Eftersom jag kommer att ha en veckas påsklov (3.4-10.4) och min blogguppdatering brukar vara osynlig när jag är hemma i Purmo (dels på grund av att vårt internet inte tycker om min dator och slänger ut mig femtielva gånger per dag typ) så har jag planerat att tidsinställa en stycken fotolista! I den listan får ni se lite mer "behind the scenes" =)
Och den startar den första april (aka, imorgon!)

Dag 1 - Tre viktiga saker
Dag 2 - Hur jag redigerar mina bilder
Dag 3 – Drömutrustning
Dag 4 - Mitt fotointresse
Dag 5 –
Mina kameror genom tiderna
Dag 6 - Tips på fotobloggar
Dag 7 – Favoritfotoplats
Dag 8 - Före och efter redigering
Dag 9 - Inspiration
Dag 10 - Favoriter bland mina egna bilder
Dag 11 - Tre prisvärda tillbehör till kameran
Dag 12 - Ett fototips
Dag 13 - En sak till kameran som jag skulle vilja ha
Dag 14 -
Då till nu. Utveckling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!