lördag 10 mars 2012

Dimmig lördag

Idag har det varit plusgrader, dimma och duggregn. 

Jag har varit in till stan för att handla mat och ätbart/drickbart inför kvällen och för att köpa mera anteckningspapper.
Hansa var proppfull med folk och jag hittade en födelsedagspresent åt systeryster. Nu är det bara frågan hur jag ska 1) kunna hålla mig ända till slutet av juni och 2) hur jag ska komma ihåg den. Men förstås om jag lämnar den här i Åbo så borde jag ju komma ihåg den i maj när jag flyttar hemhem igen eftersom det ska packas en massa grejs då =)
Det papper jag skulle ha hade de förstås inte vid suomalainen, (men istället kom jag ut med presenten) och sedan när jag var vid supermarket och handlade så kom jag ju på att jag skulle via akademiska innan jag handlade. suck. Så med mina matpåsar så hamnade jag att traska in till akademiska efter papper...

Ikväll blir det de två sista HP-filmerna som ska beskådas! Chipsen ligger och väntar på min säng och mina cider ligger i kylskåpet =D

Igår kväll tittade jag "the day after tomorrow" och chillade. Jag var såå slut efter skolveckan och allt!

Imorgon måste jag göra relvet och filosofi. Och om jag hinner ska jag redigera bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...