onsdag 8 februari 2012

Kallt

Nu har vi kallt väder igen... Det kan tydligen inte bestämma sig =) Men det snöade jättemycket och stora flingor idag på förmiddagen och senare kom solen fram, så det var riktigt vackert väder då jag skulle till skolan för att ha föreläsning i religionsfilosofi klockan ett.
Efter den föreläsningen blev det hemfärd för att läsa religionsfilosofi och klockan fem var jag på plats i Bibbacafé med resten av min grupp för att ha vårt näst sista diskussionsmöte.

När jag kom hem igen gjorde jag och Sabina latinläxan tillsammans via facebookchatten eftersom den (som vanligt när det gäller latin) var knasig.
Efter det har jag packat och läst relvet. Nu har jag beslutsångest om jag imorgon ska ta med mig rinkkan från morgonen redan och svänga in via TF för att dumpa den där och sen traska till Arken eller om jag ska hämta rinkkan efter att jag har ätit... Det blir småstressigt hur jag än gör, men det blir minst stressigt om jag tar den från morgonen och då behöver jag inte traska fram och tillbaka =)
Jag måste se hur pigg/stressad jag är imorgon!

Så som ni säkert kan gissa så kommer bloggen säkert vara tyst som vanligt när jag är hemma.
På fredag ska jag redigera/bränna pressbilderna till revyn och på kvällen har Purmorevyn premiär! För första gången sen revyn kom igång igen har jag inte sett någonting alls, men de sketcher jag har läst har varit bra! =D
På lördag ska jag träffa min Jussu i stan och resten av dagen måste jag göra relvet.
Och på måndag kväll kommer jag tillbaka till Åbo, förhoppningsvis utan större förseningar och morrningar.

Och förhoppningsvis kommer jag och Sabina hem imorgon utan större problem =D

Nu har jag hållit på med det här inlägget hur länge som helst eftersom jag har tittat på mupparna videor så nu ska jag avsluta =D

2 kommentarer:

  1. Tja!
    Såg diskution på hamsterpaj om olika bloggportal. Skaffade blogspot nu som jag ska byta till från myshowrrom för det verkar vara mycket bättre.
    En fråga bara hur gorde du olika kategorier under din headerbild?
    Annars tror jag har lärt mig det mesta hur man moddar om :)
    Tack på förhand / Roman
    www.pumpish.com

    SvaraRadera
  2. jag har lärt mig nu hur man gör så det var inget! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!

Kultursommar

Sådär några månader senare uppväcktes bloggen från sin vila. Har mången gång tänkt blogga men det har inte blivit av. Mycket har hänt och ha...