måndag 30 januari 2012

Tvättmaskiner och köld

Bara för skojs skull så lade jag min väckarklocka som har termometer mot min kalla stenvägg för att se vad den visade. Eftersom jag bor i hörnet av huset och har batteriet och fönstret på en vägg så är den andra väggen kall. Och hoppsan hejsan, termometern visade +13 grader! I resten av rummet ligger temperaturen mellan 19 och 21 grader, så det är bättre xD

tvättmaskinsfronten är det fortfarande problem för mig. Jag fick svar på mitt mejl till Kåren och de hade en reparatör som funderade på det. Jag var och prövade i kväll när jag från skolan, utan resultat. Jag ska kolla med pappa om det är nåt i min anslutning som gör att jag inte kan ringa servicenummer eller (det jag hoppas på) att den bara annars hade fnatt idag. Den hade bråkat tidigare i veckan också, men då på ett annat sätt. Suck. Det var allra enklast under den tiden när vi bara stoppade ner pengar i Kårens postlåda (när myntautomatgrejen slutat funka och vi väntade på det här nya systemet)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!