söndag 15 januari 2012

Happy!

Idag är jag väldigt glad, jag beställde nämligen en rolig "sak" från cdon idag efter att jag fick låna Lindas igår och kom fram till att jag nog måste beställa det. =D I will tell you more later! (som typ när det har kommit, jag beställde det dessutom till Purmo eftersom jag inte var säker på om det skulle hinna komma hit innan jag far hemhem)

Jag har även bokat tågbiljetterna idag och morrat åt VR:s höjda priser. Suck. Så på torsdag spurtar jag hem efter NT-föreläsning, packar ner datorn och tar rinkkan för att gå till tågstationen!

Igår påbörjade vi ju ett Harry Potter-maraton hos Linda & Julia. Vi var sex stycken teologer som hade en väldigt rolig kväll när vi såg de två första filmerna. Så typ klockan ett var jag hemma och halv två låg jag i min säng =D

Idag skulle det vara jätteroligt att gå ut med kameran eftersom det är sol, men jag blir tvungen att plugga så det får bli en annan gång =)

Men nu ska jag fixa mat och sen hälsa på skolböckerna =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!