torsdag 26 januari 2012

Grattisar och plugg

Först och främst kan jag meddela att jag inatt fick en kusindotter (jag har ingen aning om det finns ett sånt ord...), så jag grattar Ninni & Marko till den efterlängtade lilltösen! ♥

Och så ska jag visa hur min kalender ser ut denna vecka, fast min är mer färgglad... Så min helg kommer gå åt att plugga. Jag läser nämligen introduktion till religionsvetenskap via nätet, så det är en massa inlämningsuppgifter och grejs... Tur att jag bestämde mig för att inte åka på UK, det finns inte en chans att jag skulle ha hunnit med allt skoljobb i så fall    
(Klicka på bilden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...