torsdag 11 augusti 2011

Torsdag

Nu har det varit tyst igen!

Igår var jag på lunchdejt med Carro till Fredrika. Så där satt vi i typ en timme och sedan for vi ut på stan. Efter lite regn och en hel del skrattande brummade jag iväg hemåt i regnet. En stund efter hemkomsten så ringde Jussu och frågade om hon kunde komma hit eftersom hon hade varit i Purmo, så då satt vi här en stund =D Fast vädret är otroligt omväxlande, det regnar och är solsken om vart annat... När jag for till stan så spillde det ner regn i Bennäs och en stund senare var det hur bra väder som helst typ...

På kvällen klistrade jag in studentkorten i albumet och kollade ett Buffy-avsnitt.

Idag ska jag fixa bilderna till teaterhemsidan, men först blir det ett Buffy!


Och så säger vi grattis åt Santtu som kom in till Linköping och till Martina som kom in till Vasa =DOch så tackar jag Emma & Ron för tack-kortet =D

1 kommentar:

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...