torsdag 4 augusti 2011

Torsdag

Idag har jag gjort viktiga saker; jag har skickat lite mejl med Kåren om hyran och så har jag gjort en flyttanmälan till magistraten/posten. Så från den 29.8 bor jag på Tavastgatan i Åbo. Fast det var otroligt svårt att "uppskatta" när jag flyttar tillbaka till Purmo. Så det kommer jag få ändra senare typ... Det var lite smått invecklat, men jag tror nog att det blev bra.

Och så fick jag mina bilder idag från Ifolor! Eller nästan alla, de som jag beställde i 10x15-format kom inte idag, bara de som är 20x30 kom =D =D Så bara vi får upp tavlorna så blir det snart klart här =)

Jag har läst ut "the Awakening" och börjat på sista boken idag. De är såå bra! =D

Nu ska jag snart börja röra mig mot banken med Cajsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...