söndag 14 augusti 2011

Söndag

Igår hade jag tänkt hinna blogga, men tiden gick för fort =)

I torsdags på kvällen fick vi våra nya 120cm sängar, såå sköna! Vi har fått fel fötter, så de är ganska höga, men det gör inget, det är enklare att dammsuga under dem då!
Jag har inte hunnit ta nån bild ännu, men det kommer =)

Igår kom Robi efter oss en sex-tiden på kvällen och så hoppade vi allihopa av vid deras och hoppade istället på ett traktorsläp. Sammanlagt var vi 21 "Knohultare" som satt på. När vi hade stigit på började färden mot Esse Highland. Väl framme blev det pilkastning och sedan frågesportsstig. Under den kom 3/4 grupper på lite villovägar och 3/6 medlemmar i min grupp kom heelt på villovägar. Så Åsa-Nisse och Klabbis fick bli hämtade med bil eftersom de inte svängde om och gick rätt väg =D Efter att alla hittat tillbaka blev det dags för mat och en hel del sång.
Efter mycket skratt så var vi hemma kvart före två på natten. Det behövdes tre olika taxifirmor för att frakta allt teaterfolk dit de skulle; en taxi for till Jeppis, en taxi for till Krombi och en till Purmo. Purmotaxin fick komma två gånger eftersom vi var så många Purmobor =D

Idag har jag kollat Buffy och solat. Och lagt in mina Ifolor-räkningar till betalning...

Nu ska jag plocka in kläderna som ligger på sängen, sen ska jag försöka få pappa att lägga upp mina tavlor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!