onsdag 3 augusti 2011

Rubrik

Jag är utan rubrikfantasi för tillfället =D

Igår var vi till Jeppis, vi skulle söka golv och tapeter till Cajsas nya rum. Och vi hittade.

Idag for jag och pappa och hämtade allt, Cajsa var till Larsmo med en kompis.

I förrgår beställde jag bilder från Ifolor, så de borde komma imorgon. yeeey!

Jag håller på med ett litet fotoprojekt som jag fick inspiration till från en fotoblogg, jag ska fortsätta imorgon =D Ni får se resultatet sen!

Och jag har ett brev från Sri Lanka som jag borde börja besvara snart...

Egentligen har jag inte så mycket att berätta, ni får några bilder istället!
Sony A200+Sony 18-70mm+Hoya nb +4
Sony A200+Minolta 70-210mm 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...