torsdag 18 augusti 2011

PG och kaffe

Idag har jag hunnit med en hel del!

Efter halv elva i förmiddags hoppade jag in i min bil och brummade iväg mot PG i regnet. Det var det jag inte berättade igår xD
Jag, Carro och Maria hade stämt träff vid PG:s parkering idag och så for vi och hälsade på där =D Kangas undrade om vi hade bort någon kurs och Roger tyckte det var roligt att vi hälsade på =) Men det var en massa (okej, typ två) som troligtvis var på lärarpraktik där. Det var aldrig nån sån när vi gick där! =D
Jag kidnappade systers böcker eftersom de skulle till Pörkenäs och sedan bestämde vi oss för att ta en kaffe vid Meteoriten. Men före det hann vi träffa Nette i PG:s dörröppningen. Trevligt att träffa henne igen =D


Vid Meteoriten blev det tripp och glasyrmunk och en massa prat. Kvart före ett brummade jag iväg mot Jakobstad i det våta vädret. Då hade vi suttit ganska länge och pratat och skrattat =) När vi for träffade vi på Janina, så då pratade vi med henne en stund! Det är så roligt att träffa folk ur ABI 11 =)

Och snart åker jag till Åbo, Carro till Vasa och Maria till Rovaniemi... =/


Väl framme i Jeppis for jag in till Allkristen och köpte ett bibelfodral, eftersom den säkert kommer att hänga med under mina studier så är det bra att ha den i ett fodral =D




Efter det hoppade jag in och körde hem i det förbaskade regnvädret...

Det var lite smått jobbigt att köra idag, det spillde ner regn och vägen var genomvåt, men det gick bra ändå.

Ikväll har jag varit och städat banken eftersom Cajsa är vid Pörkenäs. När jag skulle sätta på mp3-spelaren så var den död. Suck. Jag hade laddat den för någon vecka sedan, men nu hade den tydligen laddat ur sig, så nu är det på laddning.

Men nu ska jag avsluta =D


Och så ska vi se om allt funkar, blogger har problem så man kan inte skriva eller redigera inlägg för tillfället. Så därför skriver jag från word.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!