torsdag 25 augusti 2011

Packningsdag

Heela dagen lång har jag packat ner alla mina grejor. Igår blev det ingen bloggning eftersom jag var färdig med bokinplockandet klockan tio på kvällen.
Jag börjar snart ha packat allt, men nog är det en del kvar ännu! Och så skulle jag behöva hinna dammsuga mitt rum än i kväll, det blev så dammigt igår när jag plockade böcker...

Imorgon på morgonen styr vi bilen mot Åbo, jag ska försöka uppdatera när vi är på hotellet, men det beror på hur trött jag är =) Och så ska jag försöka skriva ett inlägg om den förra Åbo-resan, men jag har inte tömt kameran ännu, så det får ni vänta på =D

Men nu måste jag nog fortsätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...