onsdag 17 augusti 2011

Onsdag

Cajsa började PG igår. Det kändes lite konstigt att inte behöva stiga upp för att börja skolan och det känns ännu konstigare att jag inte köpt några skolprylar än... De köper jag i Åbo, men jag skulle behöva en skolkalender, jag är van att skriva upp allt i den! Men jag kanske överlever ett par dagar ännu, för på måndag åker vi ner och skriver kontrakt, så då ska jag inköpa en =)

Imorgon ska jag och några andra på äventyr! Men jag säger inte vad, det får ni veta imorgon när jag kommit hem xD Men roligt kommer vi nog ha =D

Kolla in denhär personens dA, hon har verkligen talang! Jag har kollat hennes galleri efter att jag såg bilden på ögat...

Jag har hittat en bok jag skulle vilja läsa; "Jag saknar dig, jag saknar dig" av Peter Pohl och Kinna Gieth. Det var efter att jag läste om filmen och såg trailern =) Så den ska införskaffas! Och jag skulle vilja ha Glasblåsarens barn-filmen, jag har inte sett den på jättelänge! Jag skulle vilja läsa boken oxå, men de har den inte på svenska på adlibris...

Men nu ska jag sluta flumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...