söndag 21 augusti 2011

Helgen

I fredags hämtade jag Cajsa från PG när de kommit från Pörkenäs och på kvällen for jag till Lyjo, vi hade planering och jag tog farväl av folket för en tid =( För jag har ju ingen aning när nästa Lyjo-besök blir... Roligt hade vi som vanligt =) När jag for hem en tolv-tiden var det månsken och dimma, så det var så fint =D

Igår for vi till Jeppis för att inhandla lite grejjer till Åbo, så nu har jag en all-in-one skrivare, en hårfön, epilator, kryddor och te. Det är fortfarande en låång lista på saker som ska köpas, men nu är den lite kortare =)

Idag blir det packning inför morgondagens resa till Åbo. Jag och mamma åker som sagt ner och skriver kontrakt och grejs, datorn hänger med eftersom vi bor på Omena =D

Nuu: packning! =D
Bild från villa Annata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...