söndag 21 augusti 2011

21 Nio sanningar och en lögn

  1. Jag har astma, laktosintolerans och allergier
  2. Jag har runt 400 böcker
  3. Jag skriver alltid med tusch i skolan när vi antecknar, det blir mycket roligare att läsa då!
  4. Jag tycker inte om att stå framför kameran, jag står mycket hellre bakom kameran
  5. Mitt lokalsinne är jättedåligt
  6. Jag har haft mitt körkort i exakt åtta månader idag
  7. Ett av mina intressen är att titta på kamerautrustning 
  8. Jag tycker inte alls om att gå i högklackade skor
  9. Jag har små och smala fötter, så jag har problem att hitta skor som passar
  1. Jag kan fem språk 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...