onsdag 27 juli 2011

Vasa

Igår hade jag planerat att blogga, men det blev inte till nåt eftersom jag och Jussu bestämde oss för en impulsresa till Vasa för att shoppa lite =D En tolv-tiden blev det bestämt, och lite efter ett var jag i Forsby eftersom jag var och handlade med fammo före. I Forsby hoppade vi in i Jussus bil och styrde mot Vasa, varmt men roligt! Vårt första stopp blev Arnolds för att dricka och äta munk =D
Efter det gick vi igenom Rewell Center och sen HS Center + Lindex, Indiska och Gina.
Det enda jag köpte var två böcker och fler Pieces.
Böckerna var fortsättningen på "the Summoning" som jag köpte i slutet av maj. Så igår köpte jag "the Awakening" och "the Reckoning". Och Jussu fick reda på att hon blivit antagen till massör på Norvalla, så då blev vi glada resten av dagen =D =D
Hemkomsten blev en sex-tiden på kvällen, då åt jag och så for jag och städade till banken. När jag kom hem drog jag bort skyddsplasten från skåpen i hjälpköket.

Idag har pappa påbörjat renoveringen i mitt gamla rum och så kom våra svenska släktingar till fammos på eftermiddagen =)

Men nu ska jag avsluta, jag kan inte stava idag xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!