torsdag 7 juli 2011

Torsdag

För tillfället morrar jag åt Opera, eller jag tror det är flash player/schockwawe som bråkar... När jag ska läsa bloggar så vill inte bilderna ladda färdigt, de blir "pixliga". Och fejjan bråkar med mig idag. Suck. Firefox funkar normalt, men jag använder hellre Opera. Nåja, nog reder det upp sig!

Snart ska jag börja skriva ut biljetterna till kvällens föreställning, vi hade fullt i tisdags och som det ser ut nu blir det nog fullt ikväll oxå! =D

Igår på eftermiddagen hoppade jag på med Stina och Emil och så for vi till Jeppis för att äta med resten av rippiledarna. Det var bara en som inte kunde komma, han jobbade =/ Men vi for till Sesam för att äta för församlingens pengar och sen blev det glass på torget (som vi köpte själva). Efter det släppte vi av Markus i Bennäs och jag hoppade av vid vårt.

Det är loppisrace i Purmo från igår till imorgon, typ 25 gårdar deltar. Så det var väldigt mycket trafik på vägen och eftersom grannen är med så var det mycket bilar utanför vårt.

Jag går och väntar på brev från Åbo Akademi. De som sökt till Novia och Arcada har fått sina brev, men ÅA skickar sina sent. suck. Jag vill gärna veta om det blir Åbo eller Jeppis till hösten...

För tillfället är jag inne i en Kometfabriken-period. Jag har älskat deras skiva sen högstadiet, deras texter tilltalar mig =) Spotify-länk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...