måndag 18 juli 2011

Måndag

Hej folk!
För tillfället är mitt rum fyllt med plastpåsar som innehåller böcker. Sängen och hyllorna är fyllda med olika grejer och garderoben börjar bli tom. Jag håller nämligen på och byter sovrum här hemma =)

Min bostadsansökan till TYS är fortfarande i kö, så ännu vet jag inte hur jag ska bo i höst.

I lördags for vi och se sista HP-filmen. Den var bättre än jag trodde att den skulle vara! Men jag har ju växt upp med HP, och nu är det slut... Men jag har ju BD part 1 & 2 kvar!

Igår jobbade jag 10 timmar med teatern, jag började på morgonen med att skriva ut biljetter och slutade klockan sju på kvällen vid Åliden. Det var nämligen dubbelföreställning. Och stackars Pillan spelade teater med 39 graders feber =/ Och så fick jag träffa Eva-Lotta! =D
 Den här veckan är ABSOLUT sista veckan med föreställningar: http://www.pedersoreteater.fi/!

Ååh vad jag behöver ligga på spikmattan! Det tär på axlarna och nacken att sitta och sortera biljetter och stressa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...