tisdag 12 juli 2011

Tisdag

Jag vet, bloggen lider... Men det händer inte så mycket i mitt liv för tillfället. 30 dagars listan glömdes tillfälligt bort när det var så stressigt med teatern, men jag ska fixa nästa inlägg strax!
Jag har skickat bostadsansökan till TYS kampus och väntar på svar =)
Jag har fått brevet från ÅA och även bekräftat att jag mottar studieplatsen.

Idag påbörjade pappa renoveringen av mitt nya rum. Eftersom vi har byggt till så flyttade mamma och pappa ner i nya rummet, jag ska flytta till deras gamla och Cajsa till mitt. Så idag har pappa dragit bort tapeter och spacklat.

Kvällens föreställning var full. Läktaren var full och vi hade ut A-bänk =D

Imorse vaknade jag 04.50 av att tranorna hade möte på en av lindorna. Så det var bara att stiga upp och stänga fönstret för att kunna sova...

Cajsa & Pillan som modell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!