fredag 29 juli 2011

Freedag

Igår hade jag mycket att göra hela dagen lång. På förmiddagen bestämde jag mig för att åka med när pappa skulle till stan efter lite byggrejer och så skulle han lämna in ett fönster där rutan skulle bytas. Och då bestämde vi oss för att ta med stationära datorn, pga att det lilla batteriet i den var slut, så den har varit jobbig. Så jag fick börja koppla ur alla sladdar och dammsuga av den lite.

När vi kom hem igen kopplade jag i alla sladdarna igen och fixade med den lite. Enda problemet var att wlan-routern inte hade tyckt om att bli urkopplad typ, så under hela dagen bröt nätet. Cajsa gav upp och kopplade i nätsladden i sin dator, men jag fick så lov att stå ut... När mamma kom hem installerade vi om hela routern och nu borde det funka igen! Min dator var heelt emot att bråka med wlan, så ett varv gick det inte alls att ansluta till nätet. suck. Men efter många om och men så samarbetade min dator oxå! =D

På eftermiddagen for jag till frissan, så nu är mitt hår uppklippt! Det har inte blivit uppklippt på X antal månader eftersom jag sparade det till studenten. Så nu känns det bra =D

Inom en snar framtid ska ni nog få se bilder från hur mitt nya rum ser ut, men det ser ut som ett litet bombnedslag fortfarande =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!