lördag 16 juli 2011

Fredag

Idag har det varit en stressig dag igen...

Pappa har målat taket, fönstren och dörrkamrarna idag, så det luktar målarfärg i hela övervåningen. Vilket betyder att alla fönster står på vid gavel... Och så har han hämtat tapeterna som ska upp =D =D

Idag har jag som vanligt jobbat och skrivit ut en miljon biljetter känns det som =D Men som vanligt var det fullt ikväll igen, trevligt trevligt!  Och stressigt som vanligt! Ikväll fick jag stressa lite extra eftersom jag hade tagit ner datorn för att slippa målarfärgslukten, och då efter 17.30 när jag slutade jobba skulle jag ha ställt mig, vilket jag brukar kunna göra på samma gång som jag jobbar när jag är på övervåningen. Vilket ledde till att vi glömde stativet som Robi skulle ha när han skulle filma. suck. Men vi fick det fixat =)
Kvällens publiksaldo låg på ungefär 235 personer. Vi har rum för cirka 210 på läktaren, så vi hade ut både A och B-bänk.
Efter föreställningen for jag till Lyjo ett varv och kom hem för snart en timme sedan =)

Imorgon blir det Lillbymarknad och sen på kvällen bio för att se HP 7 =D =D

Sony A200+ Sony 18-70+Hoya nb +4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Kultursommar

Sådär några månader senare uppväcktes bloggen från sin vila. Har mången gång tänkt blogga men det har inte blivit av. Mycket har hänt och ha...