torsdag 21 juli 2011

7 Min dag

Steg upp klockan nio och åt frukost och läste ÖT, efter det blev det fejjan och flyttning på samma gång. Så snart börjar jag ha allt i ett rum =)
Halv tolv började skriva ut biljetter och tolv började jag jobba. Under den arbetstimmen buntade jag biljetter och mera programblad och förstås tog emot bokningar. Sen blev det mat och så for jag ut för att fota lite. Efter det fortsatte jag med flyttningen och så mitt i allt var klockan fyra och nästa skift började. Under det skiftet tog jag några bokningar och sorterade biljetterna.
Kvart före sex for vi till ett regnigt Åliden. Regnet fortsatte ösa ner och vi fick börja flytta lite grejer för att vi inte skulle få vatten på oss från tälttaket. Men, det slutade passligt till klockan sju. Ingen hade stannat hemma, men inga extra folk heller =)
Efter det for jag till banken för att städa, och nu sitter jag här =D
- och nu ska jag fortsätta med flyttningen!

(dessutom har jag namnsdag i dag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...