torsdag 9 juni 2011

Värme

De senaste dagarna har jag inte orkat skriva något vettigt blogginlägg på grund av att det är så varmt där ute, inlägget om studenten tog två dagar att knåpa ihop just pga värmen. Jag började dessutom sommarjobba i måndags, som vanligt är det bara en timme om dagen ännu, men senare i sommar blir det mera timmar =) Och som jag gjort de senaste somrarna; boka biljetter till årets teater "Kalabaliken i Knohult"!
På söndagen blir det att fota skådespelarna till programbladet, så tills dess ska jag ha laddat det nya batteriet =)

Jag har otroligt mycket fotoenergi nu, vilket kan bero på att jag fick mer utrustning. På tal om foto så har jag ju helt glömt bort att berätta att jag fick brev från Novia förra veckan där det stod att jag inte slapp på urval, men inte ens det tar ner min motivation! Jag hade 215 bilder på minneskortet när jag tömde det i förrgår, så bara jag får redigerat dem har jag en massa bilder att visa!
När systers knä blir bra ska jag ha en photoshoot med henne och Pillan för att pröva mina nya reflexskärm =D

Igår var jag på urvalsprov till barnträdgårdslärare, vi hade först ett skrivprov klockan nio som jag var klar med klockan tio. Sen lade de upp våra intervjutider. Jag hade tid klockan 14.00. suck. Men jag och Carro for in till stan och vandrade på och så for vi till Kotipizza och åt med Emma och Ela. Intervjun gick väl sådär, resultatet visar sig i juli =) Men min bil var en bastu när jag skulle hem så när jag kom hem dumpade jag den på gården och for och bytte till svalare kläder. Jag hade nämligen jeans på mig, inte så smart en dag med +28 grader...
På kvällen blev det Nice Run med banken, sköönt väder att gå i! När vi picknickade så hade vi lärarna från ÅA barnträdgårds bredvid oss, och en av dem som intervjuat mig kände igen mig och hälsade =D

Idag satt jag ute i lite mer än en timme och svettades ihjäl och fick lite solbränna =D

Nuu NCIS! Imorgon blir det mattvättning  =)
Bild från cigarrlådfabriken
Igår kväll var det +28.4 grader i mitt rum när jag skulle gå och sova, imorse var det baara +27...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!