torsdag 30 juni 2011

Torsdag

Nu verkar det funka igen =D
Min blogg har legat ganska tyst utan vettiga inlägg den senaste tiden. Vilket beror på att det har varit mycket med teatern. Den senaste veckan har jag suttit vid Åliden varje kväll (utom igår) och fotat pressbilder. Men igår for jag, Cajsa & Pillan till Åliden för att fota dem. Så nu har jag en hel bunt porträttbilder att redigera (61 stycken) + att jag har 162 bilder i en annan mapp som inte blivit redigerade ännu! Så jag har nog en hel del att göra.

Idag har jag haft program hela tiden nästan; mellan 12-13 jobbade jag, brände pressbilderna till skivor och skrev ut "tomma" biljetter. Efter det for jag och Cajsa till Willmans för att köpa rostabröd och glass. När vi kom hem buntade jag resten av programbladen, så nu är 500 programblad färdigbuntade och sen skurade jag golvet. Om ett par minuter börjar jag jobba igen, efter att det är klart ska jag äta och sen susa iväg till nästa jobb: städa banken. Och direkt efter det är det dags för genrep av "Kalabaliken i Knohult" Imorgon blir det premiär och sen premiärmiddag.

Häromdagen fick jag tillbaka bilderna som jag hade skickat till Novia, så nu är det bara att köpa ramar xD

Min omröstning är 100% på Ja, så det betyder att jag ska börja plocka ihop en lista snart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!