tisdag 14 juni 2011

Tisdag

Nu har det varit tyst igen!
I söndags var vi utan internet hela dagen, eftersom JNT hade problem... Vi fick tillbaka nätet först på kvällen =) Men det inte krånglar i slutet av juni eller juli så är jag nöjd! För teatersidan ligger på JNT och jag slipper ju inte in på admin-sidan om nätet är nere = inga biljetter kan skrivas ut och vi har ingen koll på vem som ska...
Men jag hade gott om tid att redigera bilderna åtminstone! Och  på eftermiddagen for jag till Åliden och tog gruppbilden + bild av regissören till programbladet.

I måndags fick jag fotot av PG:s studentkull på posten, så nu är det bara att hitta på var jag ska sätta det =) Och så arbetade jag en timme...

För tillfället är jag inne i en "pojkband"period när det gäller vad jag lyssnar på. Westlife, Backstreet Boys och liknande finns i min spotify =D Westlife har jämt varit ett av mina favoritband. Och idag är det Westlifes tur att lyssnas på, så två musiktips (länkarna till youtube):
Westlife - No more heroes
Westlife - Fool again

Nuu dags för mat och sen jobb!

1 kommentar:

  1. sv: Tack så mycket för att du gjorde det klart för mig :D Det var inte alls förvirrande, och det var verkligen snällt att du svarade ;D Nu känner jag mig lite smartare ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!