fredag 17 juni 2011

Freedag!

Nu har jag i stort sett packat färdigt, ska kolla över packningen ännu ikväll/imorgon före vi åker. Bussen far redan klockan nio på morgonen. Och så hoppas vi att väderleksrapporten inte stämmer =D

Igår kväll for pappa och jag till Åliden för att visa programbladet, jag for med för att jag hade tråkigt =D Sen satt vi kvar och kollade när de övade, årets teater kommer bli jättebra! Vi satt och gapskrattade åt flera saker! Myggorna var även lyckliga att det var folk där...

Och ikväll blir det Lyjo, vi ska åtminstone plocka ihop de spel som vi ska ha med till Pörkenäs, men det blir inte någon lång kväll eftersom vi ska upp tidigt imorgon.

Egentligen har jag inget annat att komma med... Så nu ska jag hämta spikmattan och sätta på ett Buffy-avsnitt så att jag är "fit for fight" inför lägret, som vanligt blir det lite sömn när man är ledare; sist i säng och först upp. Men det är så roligt!
Och Carro kommer till Pörkenäs som ledare för ett annat läger =D

Men vi hörs på onsdagkväll/torsdag om inte annat! See you! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...