torsdag 12 maj 2011

Torsdag

Gårdagens fotokväll var intressant, vi gick bl.a. igenom mätmetoder, vitbalansen, autofokusinställningar och liknande, det är saker jag inte riktigt har haft på klart. Fast min vitbalans ligger nog jämt på AWB eftersom jag ändrar den i photoshop senare =)

Idag har jag som vanligt läst religion, och så har jag fått lönebesked. Yey! Fast det är nåt knasigt med det, jag ska ha mamma och titta på det... Tydligen var det inget konstigt, jag får mycket mer pengar den här månaden eftersom jag inte sett att jag får semesterersättning oxå!

Igår fick jag en ny parfym, Kate Moss' Vintage. Den är mysig och som Cajsa sa: "En Hanna-parfym" =)

Ikväll blir det bankstädning som vanligt. De håller på att fixa om taket där, så det är en massa brädor och liknande ivägen, så jag måste ta en liten omväg när jag ska till soptunnan =)

Men nu ska jag fortsätta!

1 kommentar:

  1. Jaa, Nissi Beach va ju otroligt fint :D Å att vi träffa Kenza där gjord ju int saken sämre :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!