torsdag 19 maj 2011

Student!

Igår loggade jag in på wilma för att kolla om någon lärare skickat nåt meddelande. Jag möts av ett meddelande av rektorn där hon skrev att studentresultaten skulle komma idag. Vi trodde de skulle komma imorgon först! Men inte hade vi nåt emot det, blev lite ändrade tidsplaner bara =D
Så imorse halv tio styrde jag och Santtu min bil mot PG och vandrade ner till lärarrummet. I år var det Roger som meddelade resultaten åt oss och han hade lite roligt åt mig när jag var så nervös =D Det jag var nervös över var om de hade sänkt mina skrivningar, jag visste redan att jag nog skulle blir student i vår.

Mina resultat:
Modde: C (58p sänktes från 61p)
Matte kort: B (19p sänktes från 21)
Tyska kort: C (210p sänktes från 218)
Bigge: M (30p sänktes från 33p)
HÄR finns poänggränserna.

Alla mina skrivningar sänktes, men jag är nog nöjd ändå! Men i tyskan och modden skulle jag ha velat ha M. Bigge är jag nöjd över att det lämnade på M, matten skulle ha fått vara ett C, men den var så svår i år så jag hade haft på känn att jag inte skulle få C =D
Men jag har klarat gymnasiet!

Mina skrivningar från förra hösten/våren är:
Hälsa: M
Finska: A
Rella: M
Engelska: C

Så jag går ut med 3 M, 3 C, ett B och ett A =D
Så det blir till att börja baka snart!

Idag fick jag även mina bilder från Ifolor, så nu är jag glad!

Det regnar som bara vad här idag, men det är ganska mysigt =)

2 kommentarer:

  1. Många grattisar till studenten!!

    SvaraRadera
  2. Jag minsta int att du had skriva såde mang ämne, vitsi du e dukti :D

    /santtu

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...