söndag 29 maj 2011

Regn

Hej bloggen!
Nu har det varit tyst här igen...
Atm håller jag på och redigerar bilderna från i onsdags, så det lär dyka upp ett inlägg senare med dem!

I fredags städade jag mitt rum, så nu är det riktigt fint här =)  Och så fick jag mitt första "grattis till studenten"-kort på posten =)

Igår vaknade jag med sjuk hals och det höll i sig i stort sett hela dagen, vilket betydde att jag inte orkade göra nånting! Men jag och Cajsa städade badrumsskåpet =)

Idag var halsen lite bättre, så bara jag är frisk nästa helg så är jag nöjd!
Idag runt halv tre for jag efter Santtu och sen for vi till Stenvatten för att fira Martinas närvårdar-&studentexamen, så det var roligt! Fast det regnade som bara vad så vägen var dåligt, men vi hittade dit med hjälp av vår gps xD Och nästa helg är det vår tur!

Mamma och syster är på teaterövning, pappa bygger och nu ska jag fortsätta med bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...