måndag 23 maj 2011

Regn...

Idag på förmiddagen lite före tio brummade jag iväg till Lillby för att klippa mig och fundera på studentfrisyr. Så för tillfället har jag lockigt hår! Före jag for hem tog jag mera rabarber från "gambemommos" eftersom jag hade parkerat där. Och just när jag satte mig i bilen så började det spöregna, men när jag kom hem var det uppehåll som tur var =)
Resten av dagen har jag försökt läsa religion, men jag har varit så okoncentrerad pga vädret. På onsdag blir det till att åka till Vasa och skriva inträdesförhöret! Så efter det är det över, då är det att satsa på studentbakandet och städandet...
På tal om städning, den här veckan skulle jag ha fått ett städvikariat på lågstadieskolan. Men eftersom jag skulle plugga idag och imorgon, är borta på onsdag så blev det inte till nåt. Men hon skulle ringa igen om de inte får nån för tors-fre, för då är jag ledig.
Som avslutningen får ni en video med målen från Fin-Sve-matchen och Kaj Kunnas fina utrop:
"Skrik Söderholm, skrik"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!