onsdag 11 maj 2011

Onsdag

Idag är det onsdag, vilket betyder fotokurs ikväll =)

Igår på förmiddagen bestämde jag och Jussu att jag skulle komma dit och hälsa på, så klockan elva började jag stressa eftersom jag skulle skjutsa fammo efter att jag ätit. Och så halv ett styrde jag bilen mot Kållby och Jussu. Framme i Kållby var vi ute och gick och så pratade vi om allt möjligt =) En fyratiden åkte jag hem igen, en väldigt trevlig eftermiddag blev det!
På kvällen var det banken som gällde och sen tittade jag på när mamma målade vår ytterdörr.

Idag håller värmen i sig ännu, skönt! Jag har läst lite religion och sandpapprat en bänk så att mamma skulle få måla den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Kultursommar

Sådär några månader senare uppväcktes bloggen från sin vila. Har mången gång tänkt blogga men det har inte blivit av. Mycket har hänt och ha...