tisdag 3 maj 2011

3.5

Nu har jag sett resultatet av Spotifys idiotiska uppdatering; en av mina spellistor håller jag för tillfället på att lyssna på för sista gången ever. Blir nog till att flytta till Grooveshark bara jag orkar fixa alla mina listor där ...

Igår var jag till Stinasholma i 1½ timme och fotade vatten. När jag kom hem hade jag sjuka fötter eftersom jag hade haft tyngden på fötterna när jag "satt" och fotade. Att det dessutom var kallt och blåsigt gjorde ju inte saken bättre heller =)

På tal om fotande, imorgon kväll ska jag på fotokurs. Så det blir roligt =)

För tillfället har vi typ en miljon fiskmåsar här utanför, för de är och plogar lindan här bredvid och det tycker fiskmåsarna om!

Men nu ska jag sluta flumma =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!