måndag 9 maj 2011

Måndag

Egentligen har jag inte så mycket att komma med idag...
Det är varmt men blåsigt på utsidan idag, så jag har suttit och läst religion där ute idag.
På förmiddagen var jag och räfsade med fammo, så nu finns det mindre löv där =D
På eftermiddagen var det någon firma hit och spaklade golvet i tillbyggnaden inför klinkersläggningen.
Jag skulle vilja ut och fota krokusarna som har kommit upp ännu mera, men det blåser för mycket för det. Det skulle funka att fota om jag inte skulle ha på närbildsfiltret, men det är min bästa vän när det gäller blommor =)
Men nu ska jag hitta på nåt annat att göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...