lördag 21 maj 2011

Kyrkan

Idag blir det tyst här eftersom vi ska och fota i kyrkan/runt om kring kyrkan idag! Vi börjar klockan ett och om det behövs håller vi på till klockan sex. Och eftersom jag ska ha med mig stativet, kameran, 3x objektiv, närbildsfilter, blixt + diffusor och lite smågrejs, så tog jag mammas kameraväska, eftersom den är rymligare när jag har med mig så mycket. Men jag har bara tre "väskor"; kameraväskan, stativväskan och min handväska. När vi hade penkkis hade jag tre STORA väskor + stativet, så det är mindre att bära idag åtminstone xD Jisses vad jag flummar idag...

Och nu har pappa tagit bort plasten mellan köket och tillbyggnaden, så nu slipper man igenom!

Men nu ska jag läsa lite religion!
Blåsippsblad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...