söndag 15 maj 2011

Ifolor

Jag tänkte på eftermiddagen att jag skulle behöva framkalla nya bilder till mina ramar, så jag klickade mig in på Ifolor och blev jätteglad; de har nämligen -50% (0,09euro) på digitala bilder i storleken 10x15 ända till 17.5! Så idag har jag suttit och bläddrat i mina bilder och även beställt systers födelsedagspresent: en av mina bilder som hon superdiggar och så ville hon ha lite andra bilder. Så hon vet vad hon får i present =D Så 59 stycken blev till något på 11 euro. Egentligen 51 stycken, men några blir ju dubbla (åt mig & Cajsa) och så en skulle i 20x30 format.
Så nu har jag nåt att vänta på! Fast väntan blir inte så lång, de borde komma på tisdagen typ =)

Ny-gammal bild; ny för er, gammal för mig. Feb 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!