fredag 20 maj 2011

Freedag!

Mina bilder som kom igår blev jättebra, nu behöver jag bara flera ramar ;)
Igår hade mamma hem teaterns bokningsmapp eftersom bokningarna börjar den 6.6.

I onsdags var jag på fotokurs som vanligt, då gick vi igenom komposition och liknande. På lördagen har vi heldag för vi ska fota bilder till ett bildspel åt församlingen. Så det blir kul! Och nästa onsdag ska vi till den nerlagda cigarlådefabriken här i Purmo och fota. Jakobstads Fotoklubb ska också vara där =)

Idag ska jag plugga religion, jag har inträdesprov nästa onsdag =S och äta min Twister-glass som är i frysen. Eftersom vädret är fint ska jag även ligga och fota blommorna som har kommit fram!

Nu ska jag gå och kolla om posten har kommit!

Btw, i onsdags såg moster, mommo & moffa en björnunge vid Nybränn, och Camilla såg en björn utanför deras hus ett par hundra meter från vårt och i Lillby  har det oxå varit en björn.
Bild från i somras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!