fredag 6 maj 2011

Fredag

Idag på förmiddagen for jag och mamma till Jeppis och kom hem med en hel del =D
Jag hittade en klänning att ha på studentkvällen och så köpte jag ett nytt kamerastativ, ett Hama Star 62 eftersom mammas har gått sönder lite och är lite jobbigt =D Dessutom kom det en bärväska med.
Och så hittade jag en present åt Jussu =)
Idag var vi även till Tobaksmagasinet och tittade på Novias fotostuderandes arbeten, så det var kul!
När vi skulle från Prisma idag så kom tre ambulanser och en brandbil omtutande, men ÖT har inte skrivit nåt om vad som har hänt...

Ikväll är det Purmos tur att ha gemensam ungdomssamling så jag ska åka och träffa folk, dessutom har Stina äntligen kommit hem, så jag måste ha en kram av henne =)

Och idag har vi äntligen fått klinkers till hjälpköket och övergången, så nu har vi snaaart golv överallt i tillbyggnaden =D

Idag blev även studentlyran inhandlad, så nu börjar jag snart ha allt!

Eftersom jag inte egentligen har några nya bilder (de är i kameran) så får ni en från i somras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Kultursommar

Sådär några månader senare uppväcktes bloggen från sin vila. Har mången gång tänkt blogga men det har inte blivit av. Mycket har hänt och ha...