söndag 1 maj 2011

Första Maj

Idag har jag hunnit vara och dricka kaffe och äta munk vid Stinasholma när det var traditionell första maj-firande. Men det var kaallt att vara ute! Jag hade tänkt äta årets första lösglass, men det var alldeles för kallt och blåsigt...
För tillfället sitter jag och väntar att mitt kamerabatteri ska bli färdig laddat, så att jag får vandra iväg (igen) mot Stinasholma och fota vatten. Förhoppningsvis hålls molnen kvar så att det går att fota med långa slutartider =)

Gårdagskvällen tillbringades med Harry Potter and the Philosopher's Stone-filmen och Taffels Sourcream and Pepper-chips som är min nya favoritchips ♥ Dessutom är de laktosfattiga =D

Suck, vad det tar länge för batteriet att bli klart!

Jag bjuder på en bild från i somras från Stinasholma, den här var en av de tio bilder som jag skickade till Novia =) 

1 kommentar:

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...