lördag 14 maj 2011

Äntligen!

Klickbar =)
Blogger har legat nere nästan ett dygn, därför har mina inlägg från onsdagen och framåt varit borta. Men som tur är har de fixat det nu! HÄR finns vad som hände.

Igår var det folk och lade klinkergolvet i hjälpköket och övergången i tillbyggnaden. Så nu har vi golv överallt!
På eftermiddagen for jag, mamma och Cajsa till Jeppis. Cajsa skulle ha en avslutningsklänning och jag skulle ha lite grejer till studenten.
Igår i ÖT stod det om att Mäccen inför åldersgräns, efter klockan 16 måste de som är under 18 ha med föräldrarna för att få komma in. Jag tycker att klockan 16 är lite tidigt, för Sursikeleverna kommer till Jeppis halv fyra. Klockan 17 skulle vara bättre tycker jag...

Gårdagskvällen tillbringades vid Lyjo. Vi började plocka sånger till rippilägret och så hörde vi på ishockeymatchen mellan Finland och Ryssland. Så på söndag blir det guldmatch mellan Finland-Sverige.
En trevlig sak är att vi har fått ett kylskåp till Lyjo, och så får vi en micro nästa vecka =D Så nu kan vi börja laga varma smörgåsar!

Jag är avundsjuk på Michelle och hennes kompisar som träffade Kenza på Nissi Beach i Ayia Napa!

Men nu ska jag återgå till religionsböckerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...